For Better Performance Please Use Chrome or Firefox Web Browser

Multiple Criteria Decision Making (MCDM)_3-93-1

 

شماره دانشجویی موضوع پروژه کلاسی مقاله مستخرج از پروژه موضوع مقاله وضعیت مقاله فرمت
9200944 - - - - -
9305104 A new hybrid MCDM model combining DANP with VIKOR to improve e-store business - - - -
9201054 Extension of VIKOR method for decision making problem based on hesitant fuzzy set دارد  توسعه روش الکترهI با استفاده از مجموعه فازی مردد بازه-مقدار  ارسال شده فارسی
9203234 - - - - -
9203354 Brand marketing for creating brand value based on a MCDM model combining DEMATEL with ANP and VIKOR methods دارد شناسایی عوامل موثر بر انتخاب برند بر اساس یک مدل تصمیم گیری چند معیاره هیبریدی فازی ارسال شده فارسی
9308184 Genetic algorithm integrated with artificial chromosomesfor multi-objective flowshop scheduling problems دارد Solving a new multi-objective integrated production/distribution flowshop scheduling problem منتظر تعیین ژورنال برای ارسال انگلیسی
9308424 Multi-attribute group decision making with aspirations دارد تصمیم گیری گروهی باتوجه به آرمان ها و مقایسه 2 رویکرد تاپسیس و ویکور:  مطالعه موردی هنوز به جایی ارسال نشده فارسی
9310334 Multi-attribute group decision making with aspirations دارد تصمیم گیری گروهی باتوجه به آرمان ها و مقایسه 2 رویکرد تاپسیس و ویکور:  مطالعه موردی هنوز به جایی ارسال نشده فارسی
9310544 Multi-criteria group decision making based on bilateral agreements دارد بررسی کاربرد متغیر­های بیانی در جمع­­بندی تصمیم­گیری گروهی چند معیاره به روش توافقات دوطرفه هنوز به جایی ارسال نشده فارسی
9312564 An AHP (Analytic Hie rarchy Process)ANP Analytic Network دارد انتخاب پروژه سرمایه گذاری نیروگاه خورشیدی براساس روش های AHP و ANP (مطالعه موردی: منطقه شهرستان سبزوار) ارسال شده فارسی
9312794 Multi-criteria group decision making based on bilateral agreements دارد بررسی کاربرد متغیر­های بیانی در جمع­­بندی تصمیم­گیری گروهی چند معیاره به روش توافقات دوطرفه هنوز به جایی ارسال نشده فارسی
9207064 Extension of VIKOR method for decision making problem based on hesitant fuzzy set دارد  توسعه روش الکترهI با استفاده از مجموعه فازی مردد بازه-مقدار  ارسال شده فارسی
9208004 Brand marketing for creating brand value based on a MCDM model combining DEMATEL with ANP and VIKOR methods دارد شناسایی عوامل موثر بر انتخاب برند بر اساس یک مدل تصمیم گیری چند معیاره هیبریدی فازی ارسال شده فارسی
9210014 - - - - -

 

Prerequisites: 

-

Grading Policy: 

-

Time: 

-

Term: 
3-93-1
Grade: 
Graduate

تحت نظارت وف ایرانی