For Better Performance Please Use Chrome or Firefox Web Browser

Signboard

کد

  1.  

موضوع:

حضور در کلاس

 

جلسات اول، دوم و سوم کلاس های اینجانب، حضور و غیاب انجام می شود. دانشجویانی که با اینجانب درس می گیرند لازم است در این جلسات شرکت نمایند، بنابراین، اگر در این جلسات حضور نداشته باشید توصیه می شود درس را حذف نمایید. همچنین دانشجویان محترمی که قصد دارند درس را در حذف و اضافه (ترمیم) اخذ نمایند لازم است در جلسات مذکور شرکت نمایند.

کد

  1.  

موضوع:

توصيه نامه (Recommendation)

 

توصيه نامه براي دانشجوياني قابل ارايه است كه داراي حداقل دو مورد از شرايط زير باشند و حداقل 2 داوری مقاله ای اس ای به ازای هر توصیه نامه انجام داده باشند:


1-    تحت راهنمايي يا مشاوره اينجانب در خصوص پايان نامه يا رساله دوره تحصيلات تكميلي
2-    تحت راهنمايي اينجانب در خصوص پروژه كارشناسي
3-    گذراندن حداقل دو درس با اينجانب و جز 25 درصد نمره بالاي كلاس در هر يك از دو درس
4-    چاپ مقاله/تهيه كتاب يا ساير امور پژوهشي
5-    دستيار آموزشي
6-    انجام فعاليت ها و پروژه هاي مرتبط با مسئوليت هاي اينجانب در دانشگاه
7-    همكاري در پروژه هاي صنعتي و موارد مشابه

 

با توجه به كثرت دانشجويان و درخواست هاي متعدد صرفا در صورتي كه حداقل يكي از شرايط مذكور را داريد اقدام فرماييد.

گردش كار:
1-   (درصورتی که داوری مخصوص توصیه نامه انجام نداده اید)  ارسال ایمیل به اینجانب مبنی بر درخواست توصیه نامه و درخواست ارسال لینک مقالات برای انجام داوری آنها (تعداد توصیه نامه های مورد درخواست خود را ذکر نمایید)

2-   پاسخ ایمیل توسط اینجانب با ارسال حداقل دو مورد داوری به متقاضی برای هر توصیه نامه

3-    تهيه پيشنويس توصيه نامه توسط دانشجو
4-    ثبت درخواست در دانشگاه مقصد توسط دانشجو
5-    ارسال ايميل لينك آنلاين فرم مربوط به توصيه نامه توسط دانشگاه مربوطه
6-    ارسال ايميل توسط اينجانب به دانشجو و پركردن فرم توسط دانشجو
7-    اعلام به اينجانب در خصوص تكميل فرم مذكور توسط دانشجو
8-    انجام اصلاحات لازم و تاييد نهايي توصيه نامه توسط اينجانب

 

  • 1. دقت نمایید توصیه نامه به متقاضی داده نمی شود توصیه نامه به صورت استعلامی ارسال می شود.
  • 2. هر دانشجو حداکثر 3 توصیه نامه
  • 3. در تمامی مکاتبات مربوط به توصیه نامه کلمه زیر را در عنوان ایمیل یادداشت نمایید:

Recommendation

  • 4. متن توصیه نامه دقیقا مطابق واقعیات باشد و از تعاریف اغراق آمیز به طور اکید اجتناب شود. متن های اغراق آمیز ترتیب اثر داده نمی شود.
  • 5. داوری مقالات به دقت انجام شود (مقاله و داوری بررسی می شود و توصیه نامه در صورت داوری های منصفانه و دقیق داده می شود). حتما قبل از داوری در خصوص نحوه داوری مطالعه نمایید (در اینترنت سرچ نمایید).
  • 6. این صفحه را مطالعه نمایید:

https://www.elsevier.com/reviewers/how-to-review

  • 7. داوری های قبل از توصیه نامه جز داوری های درخواست توصیه نامه محسوب نمی شود.
  • 8. توصیه نامه صرفا برای عزیزانی ارسال می شود که گزینه زیر را تیک زده باشند:

I waive my right to access this report.

  • 9. در متن توصیه نامه می توانید اشاره نمایید که در ارزیابی مقالات با اینجانب همکاری داشته اید.

کد

  1.  

موضوع:

سوالات نرم افزاري

 

دانشجويان كارشناسي توجه نمايند كه يافتن جواب از اينترنت براي سوالات نرم افزاري خود جزئي از فرايند يادگيري و آموزش است؛ بنابراين ابتدا سعي نماييد از طريق اينترنت جواب سوال هاي خود را بيابيد و در نهايت در صورت عدم موفقيت به دستياران آموزشي مراجعه نماييد. چنانچه مشكل كماكان حل نشد، در ساعات مربوطه، مراجعه فرماييد.

کد

  1.  

موضوع:

محيط زيست و پرهيز از اسراف

 

قبل از پرینت هر برگ، به مسئولیت خود در قبال محیط زیست بیندیشید.

بررسي كليه گزارشات (پروژه هاي كارشناسي، كارآموزي، مقالات، سمينارها، پايان نامه ها، رساله ها و ...) توسط اينجانب از طريق فايل ورد و پي دي اف انجام مي شود. بنابراين پرينت و گزارش كتبي در موارد فوق لازم نيست (مگر در موارد نهايي جهت ثبت اسناد و آنهم به صورت پشت و رو).

کد

  1.  

موضوع:

پروژه كارشناسي

 

قبل از اخذ مجوز دفاع گزارش پروژه خود را دقيقا مطابق دستورالعمل موجود در سايت دانشكده (شیوه نگارش پروژه دانشجویان دوره کارشناسی) به آدرس پیوست تهيه و ايميل نماييد.

همچنین براي دفاع لازم است پاورپونتي براي ارايه آماده و مقدمات ارايه قبل از جلسه توسط دانشجو انجام شود.

مجوز دفاع به دانشجوياني داده مي شود كه قبل از دفاع گزارش خود را مطابق فرمت تهيه و ايميل نمايند.

 

https://indust.iut.ac.ir/fa/education

کد

  1.  

موضوع:

آدرس و نام در مقالات

 

نويسندگان مقالات دقت نمايند كه براي آدرس مندرج در مقالات دقيقا از عبارت زير استفاده نمايند:

 

مقالات لاتين:

Department of Industrial and Systems Engineering, Isfahan University of Technology, Isfahan 84156-83111, Iran

 

گاهی لازم است برخی نویسندگان بیش از یک افیلیشن داشته باشند. برای اینجانب ‏لینک 1 موجود در نکته شماره کد 15 تابلو اعلانات (با موضوع مراحل ارسال مقاله) را ببینید.

 

مقالات فارسي:

ايران، اصفهان، 83111-84156، دانشگاه صنعتي اصفهان، دانشكده‌ مهندسي صنايع و سيستمها

 

توجه: آدرس ها، شروع عنوان مقاله و .... را تایپ نکنید فقط کپی پیست نمایید.

 

نام اينجانب در مقالات فارسي:

مرتضي راستي برزكي

 

نام اينجانب در مقالات لاتين:

Morteza Rasti-Barzoki

 

ایمیل:

rasti@cc.iut.ac.ir

دانشجویان دقت نمایید که از ایمیل (rasti@iut.ac.ir) استفاده نشود.

 

کد

  1.  

موضوع:

ترتيب نام نويسندگان در مقالات مشترك با اينجانب

 

نويسندگان مقالات دقت نمايند كه براي ترتيب نويسندگان نام دانشجو اول باشد.

به طور كلي در مقالات:

فردي كه صاحب ايده است نويسنده اول مقاله مي باشد و بقیه افراد به ترتیب مسئولیت (نظیر استادراهنمایی) یا مشارکت.

توجه: افرادي كه تاثیر قابل توجهی در تهیه مقاله داشته اند به عنوان نویسنده اضافه شوند برای سایر افرادی که کمک نموده اند در تشكر و قدرداني ذكر نام شوند و از ايشان تقدير شود.

کد

  1.  

موضوع:

نرم افزار نوشتن معادلات در Word

 

دقت نماييد كه براي نوشتن معادلات در word از equation خود word استفاده نماييد نرم افزارهاي جانبي مانند Mathtype  قابل قبول نيستند. با بررسي انجام شده بهترين روش براي نوشتن معادلات جعبه ابزار خود ورد است.

در فرمول های پیچیده و طولانی، استفاده از توضیحات قسمت های مختلف فرمول به شکل زیرنویس (علاوه بر توضیحات موجود در متن مقاله) به درک بهتر خواننده کمک می کند. این قابلیت پس از ایجاد کادر فرمول، در بخش Accent، زیربخش Grouping Character Below موجود است.

کد

  1.  

موضوع:

فرمت طرح درس

 

دقت نماييد كه كليه ايميل هايي كه دانشجويان هر درس براي اينجانب ارسال مي كنند دقيقا مطابق فرمت طرح درس باشد.
 امكان بررسي ايميل هايي كه فرمت رعايت نشده باشد وجود ندارد.

کد

  1.  

موضوع:

حفظ زنجیره مکاتبات در ارتباط ايميلي

 

دقت نماييد كه اگر ايميلي براي اينجانب ارسال مي نماييد و سابقه قبلي در خصوص محتواي ايميل وجود دارد حتما از گزينه Reply يا در صورت نياز Forward استفاده شود تا سابقه قبلی به راحتی در پایین ایمیل قابل مشاهده باشد (از دکمه انشا ايميل جديد استفاده نشود مگر برای یک موضوع جدید و متفاوت).

کد

  1.  

موضوع:

پرداخت بخشي از هزينه هاي كنفرانس

 

بخشي از هزينه هاي كنفرانس توسط دانشگاه پرداخت مي شود.
دانشجويان داراي مقالات پذيرفته شده به صورت مشترك با اينجانب پس از اخذ فرم مربوطه از امور پژوهشي دانشگاه به اينجانب مراجعه نمايند.

کد

  1.  

موضوع:

استفاده از اندنوت براي مرجع دهي

 

براي مرجع دهي در گزارشات صرفا استفاده از نرم افزار اندنوت پذيرفته است.

کد

  1.  

موضوع:

مقالات كنفرانسی

 

دانشجویان محترم دقت نمایید که مقالات کنفرانسی بدون ارایه شفاهی یا ارایه پوستری ارزشی ندارند.
دانشگاه ها برای مقالات صرفا چاپ شده یا کنفرانس های مجازی هیچ اعتباری قایل نیست (شرایط قبل از کرونا).
چنانچه مقاله شما بدون حالت ارایه شفاهی یا پوستر پذیرفته شد انصراف دهید و مجددا برای کنفرانس دیگری ارسال نمایید.

کد

  1.  

موضوع:

عنوان دهی مقالات و پایان نامه ها در حوزه نظریه بازی

 

به منظور استاندارد سازی مقالات عنوان کلیه مقالات و پایان نامه های حوزه نظریه بازی با عبارت های زیر شروع شود:

یک رویکرد نظریه بازی برای ....: مطالعه موردی ...
یک رویکرد نظریه بازی تکاملی برای ...

A Game-Theoretic Approach for ... : A Case Study of
A Game-Theoretic Approach for ... : A Case Study of Iran
An Evolutionary Game-Theoretic Approach for ...: A Case Study of ...
A Hybrid Evolutionary Game-Theoretic and System Dynamics Approach for

 

توجه: هر کلمه در عنوان مقاله با حرف بزرگ شروع شود.
توجه: آدرس ها، شروع عنوان مقاله و .... را تایپ نکنید فقط کپی پیست نمایید.

کد

  1.  

موضوع:

مراحل ارسال مقاله

 

  1. آماده‌سازی اولیه مقاله، ویرایش از نظر گرامر، محتوا، تحلیل‌ها و .... و گرفتن تاییدیه از استاد راهنما
    • 1. از آخرین تمپلت های موجود استفاده نمایید.
    • 2. تمامی اسامی و affiliation ها از این سایت کپی پیست گردد (تایپ نشود).
    • 3. اگر در مراحل سابمیت لازم است داوری معرفی نمایید حتما از نویسندگان رفرنس های مقاله خود انتخاب نمایید (داورانی که مقاله آنها جز رفرنس های شما باشند رغبت بیشتری برای داوری مقاله شما خواهند داشت و بهتر پذیرش داوری را قبول می کنند).
    • 4. گاهی لازم است برخی نویسندگان بیش از یک افیلیشن داشته باشند. برای اینجانب ‏لینک 1 را ببینید.
    • 5. کدهای ORCID و سایر اطلاعات را به درستی و به طور کامل برای کلیه نویسندگان وارد نمایید.

کد ORCID اینجانب

    • 6. قبل از شروع سابمیت، سرقت ادبی مقاله را بررسی نمایید و گزارش آنرا ایمیل نمایید (دانشجویان می توانند با ثبت نام در وب سایت دانشگاه (‏لینک 2) شخصا بررسی سرقت ادبی را انجام دهند). دقت نمایید که درصد شباهت باید زیر 4% باشد تا اجازه سابمیت داده شود.
  1. تهیه فهرستی از مجلات معتبری که در حوزه محتوای مقاله، مقالاتی را در سالهای اخیر به چاپ رسانده‌اند (تمامی اطلاعات مجله اعم از IF، تعداد شماره‌های چاپ شده در سال، کیفیت ارائه شده در سایماگو، مدت زمان پروسه داوری، درصد پذیرش، لینک مجله، و ....) در فایل اکسل و ایمیل به اینجانب (لینک 5)
    • 7. دقت نمایید که مجلات انگلیسی پیشنهادی نباید Open Access باشند.
    • 8. بسیار دقت نمایید که مجله در فهرست نشریات معتبر وزارت علوم مطابق با ‏لینک 3 قرار داشته باشد و در فهرست نشریات نامعتبر وزارت علوم که در ‏لینک 3 فراهم شده است نباشد. دقت کنید که این دو ملاک حتما باید رعایت گردد.
    • 9. ملاک بعدی برای مجله، ISI بودن آن (قرارگیری در پایگاه JCR WOS) و نیز احراز رتبه Q1  یا Q2 توسط پایگاه سایماگو (‏لینک 4) است. دانشجویان در خصوص ملاک های موجود در این بخش مذاکرات لازم را با بنده داشته باشند.
  2. آماده سازی نهایی فایل مقاله به صورتی که در قالب ارائه شده توسط مجله قرار گیرد. همچنین آماده سازی سایر فایل‌های مورد نیاز برای ارسال مقاله (مثل Cover letter، Highlight و ...). در این مرحله لازم است حداقل 15 درصد از مراجع استفاده شده، مربوط به مجله‌ای باشد که قرار است مقاله برای آن ارسال گردد.
    در این مرحله نیازمند نامه به سردبیر
    Cover letter هستید؛ برای این منظور (درصورتی که تمایل دارید خودتان نویسنده مسئول باشید این نامه به اسم و امضای خودتان باشد و نیازی به مراحل زیر نیست؛ درصورتی که اینجانب نویسنده مسئول می باشم) مراحل زیر را انجام دهید؛
    دقت نمایید در هر مورد لازم است در صفحه نویسندگان مشخص نمایید که نویسنده مسئول چه کسی می باشد، در حالت اول خودتان و در حالت دوم اینجانب را به عنوان نویسنده مسئول مشخص نمایید.
    1) ایمیلی به
    دستیارگروه ارسال نمایید و بخواهید لینک فایل اکسل اطلاعات مورد نیاز برای کاور لتر برای شما ارسال شود. اکسل مذکور تحت گوگل شیت می باشد.
    در صورتی که عضو گروه اطلاع رسانی تحصیلات تکمیلی اینجانب هستید لینک را از آن گروه تلگرامی بردارید (سرچ نمایید کاورلتر).
    2) بدون تغییر در ردیف های موجود، اطلاعات مربوطه را در ردیف جدید اضافه نمایید.

اطلاعاتی که باید پر کنید شامل نام سردبیر(ان) مجله، نام مجله، عنوان مقاله، نام کامل نویسندگان و شرح مختصری از مقاله (با تاکید بر اهمیت موضوع و نوآوری های پژوهش کلا در حد یک پاراگراف پنج شش خطی)... می شود.
3) دقت نمائید که در فایل اکسل آنلاین باید نام سردبیر اصلی مجله اضافه گردد. اگر مجله چندین سردبیر اصلی دارد نام تمامی آن ها باید ذکر گردد.
4) از طریق ایمیل اطلاع دهید که اطلاعات بارگذاری شده است و شماره ردیف گوگل شیت را که پر نموده اید در متن ایمیل یادداشت نمایید.
5) کاور لتر برای شما ایمیل می شود.

  1. با اکانت خود (در ابتدا به عنوان نویسنده مسئول فقط در سامانه) وارد سایت مجله شوید کلیه اطلاعات را بارگزاری و تا آخرین مرحله بدون تایید نهایی بروید (بدون انتخاب اینجانب یا فرد دیگر در سامانه به عنوان نویسنده مسئول). پی دی افی که سایت مجله می سازد را بررسی نمایید در صورتی که مشکلی وجود ندارد آنرا به همراهی تمامی فایل‌هایی که آپلود شده است برای اینجانب ایمیل نمایید.
  2. در صورتی که در متن کاورلتر به فاند اشاره شده است قبل از رفرنس ها در فایل اصلی مقاله بخش زیر را اضافه نمایید:

This research was supported by the National Research Foundation of Korea (NRF) grant funded by the Korea government, Ministry of Science and ICT (MSIT), with No. NRF-2022R1A2C1092077 and, also, by the NRF grant funded by the Korea government through MSIT under Brain Pool program with No. NRF-2021H1D3A2A01082266. Support came, also, from the Institute of Engineering Research (IOER) at Seoul National University, which provided research facilities.

  1. در صورتی که در متن کاورلتر به فاند اشاره شده است در مراحل سابمیت مطابق نمونه زیر در سایت ژورنال اطلاعات لازم را وارد نمایید:

Current Funding Sources List

Add a Funding Source

National Research Foundation of Korea

Award Number: NRF-2021H1D3A2A01082266 | Recipient: Morteza Rasti-Barzoki, Professor

National Research Foundation of Korea

Award Number: NRF-2022R1A2C1092077 | Recipient: Jörn Altmann, Professor

 

  1. دریافت تایید نهایی بنده و یا انجام اصلاحات احتمالی و طی فرایند تا زمانی که تایید نهایی اخذ گردد.
  2. درصورت تایید بنده (از طریق ایمیل به اطلاع شما می رسد) سابمیت را به اکانت اینجانب (یا نویسنده مسئولی که به تایید رسیده است) ترنسفر نمایید تا تایید نهایی زده شود.
  3. مجدد به سایت مجله مراجعه و برای اینجانب (با وارد کردن ایمیل بنده) فراموشی پسورد پر نمایید. همزمان ایمیلی به اینجانب ارسال نمایید که ترنسفر انجام شده است و فراموشی پر شده است و درخواست نمایید ایمیل مجله برای شما ارسال شود. پیوست این ایمیل تمامی فایل های مقاله شامل پی دی اف ساخته شده توسط مجله، فایل های ورد و کدهای مربوطه را به ایمیل اینجانب ایمیل نمایید. برای ارسال فایلها به نکات پایانی این تابلو توجه نمایید.
  4. ایمیل مجله برای شما ارسال می شود پسوردی برای اینجانب بسازید و وارد شوید و تایید نهایی را بزنید.

 

* نویسندگان دقت نمایند که برای انجام هر اقدامی در خصوص مقاله (نظیر انتخاب مجله، مکاتبه با مجله جهت پیگیری وضعیت مقاله، ادیت مقاله، ...) هماهنگی لازم را با اینجانب داشته باشند.

 

https://rasti.iut.ac.ir/affiliations

 

http://tech.daneshlink.ir/

 

 

https://www.scimagojr.com/journalrank.php

 

  • 5. نمونه اکسل برای مجلات پیشنهادی

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1JkyUezFIYHqYYyAsuaqQR-09ve8bh2lt1bnLkIjNY6s/edit#gid=0

 

کد

  1.  

موضوع:

مقالات

 

دانشجویان محترم دقت نمایید که برای سابمیت هر مقاله، باید تمام نویسندگان از سابمیت مقاله مطلع و ارسال آنرا تایید کرده باشند.
مقاله ای بدون هماهنگی نویسندگان و اینجانب به هیچ مجله یا کنفرانس یا ... ارسال نشود.
مسئولیت هماهنگی با کلیه نویسندگان بر عهده دانشجو (نویسنده اصلی مقاله) می باشد.

کد

  1.  

موضوع:

درس سمینار کارشناسی ارشد

 

دانشجویان تحت راهنمایی، برای ارایه گزارش سمینار حداقل 50 مقاله را مطالعه و گزارش آن را ارسال نمایند.
در انتهای ارایه نیز به پیشنهادیه برای انجام پایان نامه اشاره شود.
برای این منظور،
1) دانشجویان اولین تاریخ ارایه سمینارها که توسط دانشکده اعلام می شود را ثبت نام نمایند.
2) گزارش سمینار و پاورپوینت ارایه را دو روز (48 ساعت) قبل از زمان برگزاری جلسه ایمیل نمایند.

کد

  1.  

موضوع:

گزارشات روزانه

 

از فرمت زیر صرفا برای ارسال گزارشات روزانه استفاده نمایید:


DailyReport_student No

مثال:

DailyReport_9912345

کد

  1.  

موضوع:

غیبت در جلسات

 

از فرمت زیر برای اعلام غیبت در جلسات راهنمایی و با بیان دلیل غیبت استفاده نمایید:

Reason4absence_student No

مثال:

Reason4absence_9912345

کد

  1.  

موضوع:

ارتباط

 

1. پیش فرض ابزار ارتباط اینجانب ایمیل می باشد؛ شبکه های اجتماعی مثل تلگرام صرفا برای موارد خاص (نظیر یادآوری یا ...) استفاده شود.
2. همه فایلها از طریق ایمیل ارسال شود.
3. هیچ ایمیلی بدون عنوان و متن داخل ایمیل ارسال نگردد.

کد

  1.  

موضوع:

فعالیت های مشترک و گروهی

 

از نظر اینجانب انجام فعالیت های گروهی در قالب مقاله، پروژه های درسی، پروژه های صنعتی و ... با سایر اساتید یا دانشجویان محترم نه تنها اشکالی ندارد بلکه فرصتی است برای دانشجویان گرامی تا تجربه ای دوچندان و رزومه ای مناسب تر و پربارتر فراهم نمایند. بنابراین تلاش نمایید همکاری چندجانبه و مشترکی را با سایر اساتید نیز تجربه نمایید. بنابراین دانشجویان تحت راهنمایی اینجانب (با عدم کوتاهی در قبال پایان نامه و تعهدات خود نسبت به اینجانب) می توانند برای تهیه مقاله یا انجام طرح ها و پروژه ها با سایر اساتید گرامی دانشکده که اغلب دارای تخصص ها و تجارب بسیار ارزشمندی هستند همکاری نموده و نسبت به افزایش دانش و ارتقای رزومه خود اقدام نمایند.

سایر دانشجویان عزیز در خصوص همکاری با اینجانب لازم است با استاد راهنمای خود هماهنگ نمایند و این موضوع به عهده خود عزیزان است.
دانشجویان دقت نمایند برای اخذ مشاوره از اساتید یا دانشجویان، معمولا لازم است قبل از اقدام با استادراهنما هماهنگی لازم را انجام دهند.

کد

  1.  

موضوع:

 فرایندهای مرتبط با دانشکده

 

دانشجویان دقت نماید که اگر مواردی قرار است از طرف استاد برای دانشکده ارسال شود (نظیر ایمیل پیشنهادیه ها، تاییدیه ها ...)
در اینگونه موارد:
پس از تاییدیه های لازم، مورد خود را به دو صورت فایل ورد و پی دی اف با امضای خود برای اینجانب ایمیل نمایید.
در صورت تایید، ایمیل شما از طرف اینجانب برای دانشکده ارسال می شود.
برای اینکه شما مطمئن شوید ایمیل به دانشکده ارسال شده است رونوشت ایمیل برای شما هم زده می شود (در قسمت
cc ایمیل شما نیز وارد می شود).
درصورتی که ایمیلی دریافت نکردید حتما از اینجانب پیگیر شوید.

کد

  1.  

موضوع:

دستیارگروه

 

جهت عضویت گروه های اطلاع رسانی، جلسات تحصیلات تکمیلی هفتگی و سایر گروه های مرتبط با مسئول هماهنگ کننده تماس بگیرید.
نام مسئول هماهنگ کننده و راه ارتباطی با ایشان در ادامه آورده شده است.

 

آقای حیدری (دانشجوی کارشناسی ارشد)

heidari.a79

@in.iut.ac.ir

کد

  1.  

موضوع:

کانال های درسی در تلگرام

 

برای هر کلاس یک کانال تلگرامی ایجاد می شود.
لینک کانال در کانال تلگرامی "مدیریت و مهندسی صنایع" گذاشته می شود.
لینک کانال "مدیریت و مهندسی صنایع" را می توانید از منوی شبکه های اجتماعی (لینک آورده شود) بیابید.
دانشجویان کلاس فقط عضو کانال مربوطه شوند.

 

http://rasti.iut.ac.ir/social-networks

کد

  1.  

موضوع:

فرایند داوری ها

 

  1. روی لینک پذیرش داوری کلیک کنید.
  2. با ریپلای کردن ایمیل به همه، اطلاع دهید که انجام داوری را پذیرفتید.
  3. گوگل شیت را پر نمایید (لینک در گروه تحصیلات تکمیلی تلگرام #لینک فعالیت های دانشجویی).
  4. معمولا پس از طی مرحله 1، بدون نیاز به ورود به سیستم با اکانت این جانب قادر به دانلود کردن مقاله خواهید بود. اگر چنین نبود، لینک فراموشی پسورد را در وب سایت سابمیت مجله با ایمیل rasti@cc.iut.ac.ir تکمیل کنید و با ارسال یک ایمیل به اینجانب بخواهید که لینک تغییر پسورد در اختیار شما قرار داده شود. ایمیل مجله برای تغییر پسورد برای شما فوروارد می شود. بجای بنده اقدام به ساخت پسورد نمایید و از آن برای ورد به سامانه مجله و صفحه داوری استفاده نمایید.
  5. سعی کنید داوری را در اسرع وقت انجام دهید. داوری نهایتا تا ده روز رسیدن به موعد داوری، نظرات خود را آماده و ارسال نمایید.
  6. پس از آماده سازی نظرات، مجددا روی ایمیل داوری ریپلای کنید و اعلام کنید که نظرات آماده است. در متن ایمیل، نام مجله ای که داوری برای آن انجام شده است و نظراتتان را قرار دهید (ورد و پی دی اف)، (در صورت لزوم مجددا لینک فراموشی پسورد را در وب سایت سابمیت مجله با ایمیل rasti@cc.iut.ac.ir تکمیل کنید و با ارسال یک ایمیل بخواهید که لینک تغییر پسورد را در اختیار شما قرار دهم). پس از ورود نظرات به سیستم و امتیاز دهی به مقاله، از طریق ایمیل به همراه پیوست نظرات داوری از اینجانب بخواهید که نظر خود را در مورد تأیید نهایی بدهم. سپس از طریق سامانه تایید نهایی را بزنید.


نکته 1. دانشجویانی که داوری انجام میدهند دقت نمایند که به نویسندگان نباید اعلام شود که مقاله ای را cite نمایند.
نکته 2: در تمامی مکاتباتی که روی ایمیل اولیه داوری انجام می شود، ایمیل خود را برای همه به صورت
Bcc ریپلای نمائید.
نکته 3: داوری کردن مقالات در راندهای 2 و 3 داوری نیز یک بار داوری مقاله محسوب خواهد شد.
نکته 4: پس از اتمام فرایند داوری، اطلاعات داوری انجام شده را در لینک گروهی تلگرامی "تحصیلات تکمیلی" ثبت نمائید.

نکته 5: در صورتی که پس از گذشت دو روز فردی داوری را نپذیرفت دستیار گروه لینک عدم داوری را کلیک می نماید تا به مجله اطلاع داده شود که داوری انجام نمی شود.

 

 

کد

  1.  

موضوع:

دفاع از پایان نامه (سمینارهای)  کارشناسی ارشد  و رساله دکتری

 

پس از این که تعهدات پژوهشی انجام شد، می توانید با انجام مراحل زیر از پایان نامه یا رساله خود دفاع نمائید:
1. یک ایمیل با عنوان "درخواست بررسی گزارش پایان نامه/رساله" بزنید و در آن فایل ورد و پی دی اف گزارش پایان نامه/رساله خود را ارسال کنید. پس از آن گزارش شما به یکی از دانشجویان تخصیص پیدا خواهد کرد تا با کمک نظرات ایشان، گزارش خود را اصلاح نمائید.
2. پس از اصلاح گزارش، یک ایمیل با عنوان "درخواست دفاع" بزنید و در آن تمامی فایل های پایان نامه/رساله اعم از فایل گزارش ورد و پی دی اف، فایل های مقالات، فایل های متمتیکا و ... را ارسال نمائید. هم چنین فایل ارزیابی برون دادهای پژوهشی را هم از وب سایت دانشکده دریافت نموده، قسمت مربوط به خود را تکمیل کنید و ارسال نمائید تا قسمت مربوط به استاد راهنما برای شما تکمیل گردد. در صورت لزوم، یک فایل اکسل نیز تهیه نمائید و در آن مشخصات اساتید پیشنهادی داور را قرار دهید. نهایتا در متن ایمیل، تعداد داوری ها و پایان نامه های مطالعه شده توسط خودتان و نیز درصد حضور در جلسات را نیز ذکر کنید.
3. پس از موافقت این جانب با درخواست دفاع شما، مراحل لازم را در سیستم گلستان انجام دهید و با کارشناس دانشکده هماهنگ باشید. در این مرحله باید گزارش رسااله/پایان نامه شما در وب سایت ایران داک آپلود گردد و مشابهت سنجی آن انجام گردد. در این خصوص نیز با بنده و کارشناس دانشکده هماهنگ باشید.
4. پس از نهایی شدن تاریخ و ساعت جلسه دفاع، در سامانه نشست دانشگاه، اتاق آنلاین جلسه دفاع را بسازید، فرم اطلاع رسانی جلسات دفاع را از سایت دانشکده دانلود نموده و علاوه بر ایمیل نمودن به کارشناس دانشکده به مسئول هماهنگی گروه  تحصیلات تکمیلی نیز ارسال نمائید تا در کانال مدیریت و مهندسی صنایع قرار گیرد.
5. پاورپوینت جلسه دفاع را قبل از جلسه ساخته و دو روز قبل از جلسه دفاع به این جانب ایمیل نمائید. پاورپوینت ویژگی های استاندارد را داشته باشد، از جمله: شماره اسلاید و تعداد کل اسلایدها در هر اسلاید قرار داشته باشد، مطالب به شکل تیتر باشد و ... .
6. روز قبل از دفاع و نیز همان روز دفاع، جلسه را به این جانب یادآوری نمائید (از طریق تماس و واتساپ اشکالی ندارد).

 

https://indust.iut.ac.ir/fa/garduate

کد

  1.  

موضوع:

اطلاعیه دفاع و سمینار

 

پس از مشخص شدن تاریخ دفاع یا سمینار، فایل اطلاعیه جلسه مربوطه تکمیل گردد و به مسئول هماهنگ کننده جهت بارگذاری در کانال مدیریت و مهندسی صنایع ارسال شود. در صورتی که جلسه غیرحضوری است، لینک جلسه در سامانه نشست دانشگاه (لینک 1 در این جا) ایجاد و در فایل مذکور ثبت گردد.
فرم های اطلاع رسانی جلسات در وب سایت دانشکده و در این لینک موجود است (لینک 2 در این جا)

 

لینک 1:

https://meet.iut.ac.ir/b

لینک 2:

https://indust.iut.ac.ir/fa/garduate

کد

  1.  

موضوع:

بیوگرافی (Biography)

 

در صورت نیاز به بیوگرافی آنرا از لینک 1 بردارید.

 

لینک 1:

https://rasti.iut.ac.ir/biography

کد

  1.  

موضوع:

ثبت فعالیت ها

 

از همه عزیزانی که با بنده همکاری دارند (نظیر پروژه ها و پایان نامه ها، تی ای، داوری مقالات، پیشنهادیه ها، مطالعه گزارش ها، همکاری در پروژه های صنعتی و ...) درخواست دارم فعالیت مذکور را در گوگل شیت ثبت نمایند.

کد

  1.  

موضوع:

ارسال فایل از طریق ایمیل

 

عزیزانی که همراه ایمیل خود فایل پیوست می نمایند فایل (ها) بدون زیپ شدن باشد. تنها در صورتی که حجم فایلهای یک ایمیل بیش از حد مجاز است می توانید فایلها را zip (و نه rar) نمایید.

کد

  1.  

موضوع:

امتحان مجدد، پیش ترم ...

 

با توجه به مشغله زیاد، امکان گرفتن امتحان مجدد، پیش ترم، امتحان میان ترم در پایان ترم، ... برای اینجانب فراهم نیست، لطفا درخواست نفرمایید.

کد

  1.  

موضوع:

مشارکت در فعالیت های پژوهشی از جمله مقالات

 

دانشجویان عزیز دقت نمایید برای مشارکت سایر دانشجویان یا استادان در فعالیت های پژوهشی نظیر مقالات قبل از شروع مشارکت و همکاری، نظر استادراهنما یا استاد درس (برای مقالات درسی) را جویا شوید. اقدامات بدون هماهنگی پذیرفته نیست.

 

 

 

 

تحت نظارت وف ایرانی